woensdag 3 juli 2013

Gesloten // Winactie : 50 Bloglovin volgers

Vandaag heb ik weer een leuke winactie voor jullie. Ik heb namelijk de 50 Bloglovin volgers behaald! Ik vind dit gewoon echt geweldig en ik wil jullie ook heel erg bedanken voor het volgen van mijn blog! Zoals ik ook beloofd had, toen mijn vorige winactie afgelopen was, zou ik bij de 50 Bloglovin volgers weer iets leuks gaan weggeven aan 1 van jullie. Nieuwsgierig naar wat je kan winnen en hoe? Kijk dan snel verder.......


Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Ik ga namelijk een moustache ring en ketting weggeven en daarnaast de Shimmer Powder van Essence uit de Ticket to Paradise TE. 

Wat moet je doen om kans te maken :
-Volg BYED op Bloglovin 
- Laat een comment achter dat je meedoet en vul in het daarvoor bestemde vakje een geldig email adres in. Op dit email adres zal je namelijk een mail van mij ontvangen als je gewonnen hebt.

Wat mag je doen voor meer winkansen :
- Like de Facebook pagina van BYED en like en deel het bericht over deze winactie.
- Volg BYED op Twitter

Ik zou het ook erg fijn vinden als je in de comment even vermeld welke stappen je gedaan hebt.

Deze winactie loopt tot en met 28 Juli 00:00. Daarna zal ik zo snel mogelijk contact opnemen met de winnaar. Veel succes!

Veel Liefs,
Lies