woensdag 24 juli 2013

Mijn eerste filmpje : Shoplog

Al een hele tijd wou ik filmpjes gaan maken, maar telkens kwam het er niet van en ik vond het stiekem ook wel heel eng. Vandaag heb ik toch de stap genomen en heb ik een shoplog opgenomen voor jullie. De kwaliteit is helaas niet super. Ik heb het namelijk opgenomen met mijn mobiel, maar toch hoop ik dat jullie het leuk vinden om te zien. Kijk snel verder.......



Ik vond het echt heel erg spannend en vooral ook om het nu online te zetten, maar ik wou toch graag eens een filmpje maken. Ik heb ook nog zeker heel veel verbeterpunten zoals het stukje dat ik de stenen buiten beeld laat zien haha. Ook stelt mijn camera in de telefoon helaas niet scherp en had ik hem op de 480 stand in plaats van de 720, dus daarom heb ik ook even nog wat foto's van de producten die ik hieronder zal laten zien. Deze zijn ook niet van perfecte kwaliteit, want deze heb ik nog even snel gemaakt toen het al donker was. Ik denk alleen wel dat het beter te zien is als in het filmpje zelf haha.














Ik hoop in ieder geval dat jullie het wel heel erg leuk vonden om mijn eerste filmpje te zien en ik hoop er ook zeker nog veel meer te maken. 

Veel Liefs,
Lies