donderdag 10 januari 2013

Catrice Mascara actie + kleine update assortiment vernieuwing Essence & Catrice

Vandaag heb ik een gecombineerd artikel voor jullie. Als eerste komt Catrice volgende week met een hele leuke mascara aanbieding en heb ik ook een kleine update over de vernieuwing van het assortiment van Essence en Catrice. Van Essence heb ik een aantal producten gespot die eruit zullen gaan en van Catrice ben ik wat wijzer geworden wat er qua nagellak uit zal gaan. Nieuwsgierig geworden? Kijk dan snel verder.......

Allereerst de aanbieding van Catrice op de mascara. Als je tussen 14 Januari en 1 Februari een Lashes to Kill Ultra Black Mascara of een Lashes to Kill Waterproof Mascara koopt krijg je daar gratis de Lashes to Kill False Lashes Mascara bij! Dit is de mascara uit het vernieuwde assortiment die pas in Februari in de schappen zal liggen.

Als je dus 1 van de 2 onderstaande mascara's koopt.....


.......Krijg je deze gratis

Kleine update over het assortiment van Catrice en Essence

Catrice :
Ik was vooral heel nieuwsgierig naar wat er met de nagellak zou gebeuren. Hier was namelijk nog niks over bekend gemaakt. Inmiddels ben ik naar de Kruidvat geweest waar nu de producten van Catrice die eruit gaan voor 50% korting liggen. Tot mijn verbazing was dit ook op alle nagellak. Dit betekent dus dat alle nagellak eruit zal gaan en ze nu per potje €1,35 kosten! 

Wat er precies met de nagellak gaat gebeuren dat weet ik nog niet. Misschien komen er allemaal nieuwe kleuren of gaan de flesjes vernieuwd worden waardoor alles eruit moet. Zelf denk ik eerder het laatste aangezien in 2012 dat ook bij Essence zo was dat alles 50% korting was toen de nagellak potjes vernieuwd werden.

Essence :
Wat er bij Essence allemaal uit het assortiment gaat is bij mij helaas nog steeds niet bekend. Alleen bij de Kruidvat waren ook op veel producten van Essence de 50% korting. Deze zullen er daarom denk ik ook uitgaan. Ik was alleen wel bij een Kruidvat waar maar een enkel Essence schap was. Ook heb ik helaas geen fotografische geheugen haha, maar toch heb ik een aantal producten onthouden die ik hieronder in een lijstjes zal weergeven.



Lipstick :
56 Sweet Metal
58 Dazzling Beige
59 Funky Funky



Nagellak :
119 Boho Chic
120 Cookie Love
127 I Love Bad Boys


Quattro Eyeshadow
01 XOXO



Nail Art Nail Colour³ :
01 Midnight date
02 Shopping trip in soho
03 Kiss on top of the rock
04 A walk in the park
05 Boys are back in town
06 Ticket to the show


Dit zijn de producten die ik onthouden heb, maar er gaat nog veel meer uit bij Essence. Zo heb ik ook een aantal Mono Eyeshadows gezien die eruit gaan en volgens mij ook een eyeliner. Zodra ik meer producten weet die eruit zullen gaan van Essence laat ik het jullie ook zeker weer weten.

Veel Liefs,
Lies