zaterdag 8 december 2012

Let it snow! Dieren in de sneeuw

Door de sneeuw moeten lopen of rijden vind ik niks, maar zien hoe de wereld veranderd als er een mooi wit laagje van sneeuw overheen komt dat vind ik gewoon zo mooi. De wereld ziet er gewoon ineens heel anders uit en ja het heeft gewoon wat. Ik besloot eens op internet rond te kijken naar mooie plaatjes en ik kwam ook heel veel foto's tegen van dieren in de sneeuw. Ik vond ze zo mooi en soms ook grappig dat ik ze ook graag met jullie wil delen. Nieuwsgierig? Kijk dan snel verder.......


 
Het waren toch wel heel veel foto's, maar ik zag gewoon zoveel mooie foto's van dieren in de sneeuw. Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden om te zien. Ik kwam ook nog foto's tegen van dieren met de kerst, maar die kunnen jullie later deze maand verwachten. 

Ik ben nu wel heel benieuwd wat vind jij mooi aan de sneeuw?

Veel Liefs,